fin eng

Domus

Keittiöitä oikeaan elämään

Nitrolla on ilo tehdä laajamittaista strategista yhteistyötä kotimaisen keittiö- ja kalustevalmistaja Domuksen kanssa. Toteuttamamme brändiuudistuksen ohessa yhteisen matkamme tavoitteita ovat Domuksen tunnettuuden, myynnin ja markkinaosuuden kasvattaminen sekä entistä kattavamman digitaalisen jalansijan ottaminen maamme keittiömarkkinoilla. Yhteistyömme tuorein hedelmä on brändi- ja taktisesta mainonnasta koostuva uudelleenlanseerauskampanja, joka rummuttaa Domuksen ydinosaamista suomalaisen keittiöelämän asiantuntijana.

Uudistuneen Domuksen ydinviesti on oikeaan elämään suunnitellut kalusteratkaisut. Tuoreimmassa kampanjassa halusimme ohjata kohderyhmämme tutustumaan Domuksen keittiömallistoon ja varaamaan maksuttomia keittiösuunnittelutapaamisia paikallisissa Domus-myymälöissä kautta maan. Taktisena porkkanana kampanjassa toimi huikea tarjous kaikista Domuksen kalusteista.

Suunnittelimme ja toteutimme Nitro Filmin kanssa kolmen filmin teemakokonaisuuden, joista kukin korostaa Domus-keittiön tuomaa käytännön etua jokapäiväisessä elämässä. Filmeissä korostamiamme kärkiteemoja ovat kestävyys, käytännöllisyys ja siisteys. Haluamme osoittaa, että meitä suomalaisia on moneen junaan, ja Domus tarjoaa toimivat keittiöratkaisut meille jokaiselle.

Filmiversioita esitettiin YouTubessa ja sosiaalisissa medioissa. Filmit saivat tulitukea Alma Median video- ja bannerikampanjasta sekä laajamittaisesta brändi- ja taktisesta näkyvyydestä Google Networkin kanavissa.

Kolmen viikon kampanjajaksona suunnitteluaikojen varausten määrä kasvoi 172 prosenttia kampanjaa edeltävään ajanjaksoon verrattuna. Domuksen asiakaskokemus-, markkinointi- ja viestintäpäällikkö Sonja Arohonka on tyytyväinen kampanjoinnin tuloksiin.

- Nitron kanssa toteuttamamme brändiuudistus ja taktiset kampanjat ovat osoittautuneet erittäin toimiviksi. Koemme, että panostaminen digitaaliseen näkyvyyteen on tuottanut kaipaamiamme tuloksia, ja suunta on oikea, Sonja Arohonka summaa.

Hyvät tulokset ovat rohkaisevia, mutta samalla on syytä pitää mielessä, että digitaalinen toimintaympäristö vaatii toimenpiteiden jatkuvaa analysointia ja kehittämistä. Taipaleemme on alussa, ja Nitron ja Domuksen määrätietoinen matka kohti keittiömarkkinoiden digidominanssia jatkuu.